POSITIV GALENSKAP & BUS

Nu är det första dagen på nya året och jag längtar så mycket till sommaren att jag blir alldeles fnittrig inombords.

"Neeej men så kan man väl inte göra..." <- säg aldrig så till mig, snälla. För det kan man visst det!
Folk är alldeles för ogalna!
Jag känner en stor brist på galenskap här. Vill bara gå ut och göra nåt bus.

Skulle vilja ha nån peppande människa här med mig nu.
Jag älskar peppande människor så himla mycket.
De är alltid glada, lite galna och tillsammans gör vi det som jag gillar mest: Flippa ur.

Därför ska jag nu hedra några av de allra mest peppande människorna jag känner:


SIDNEY



ELLEN



LOVISA



MAGDALENA


Tack för att ni existerar på jorden och för allt flippat vi gjort tillsammans!
Utan er hade mitt liv varit mycket mindre galet, och det hade ju varit tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

tack själv att du existerar!!!! längtar grymt mkt tills vi får flippa ännu mer!!! ;)

2010-01-05 @ 18:10:02
URL: http://agitarse.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag med jag med :D :D :D

2010-01-05 @ 19:02:52
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Sidney

Hahahaha!!!! jag flippar ANYTIME with you babe! Utan dig skulle inte the flippning vara lika roligt :D saknar dig o längtar stort till Fredag när vi kan flippa crazy om Queen Ifrica!!!!! pussar

2010-01-27 @ 09:40:08
Postat av: Jen

Härligt att höra :D JAAA det kommer bli bäst!! Pussar!

2010-01-27 @ 11:40:39
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0