EXTRA TAMPONGER

Äntligen. Äntligen var världen lite mer rättvis för ett ögonblick, när jag idag fick ett 2pack tamponger helt gratis. Eller inte helt gratis såklart, man var ju tvungen att köpa ett 4pack för att få dem. Men ändå! Så till alla tjejer där ute - rör er mot Citygross och ta ut er rätt!

Att stoppa upp pengar i pussyn varje månad är sannerligen en orättvisa. Betala för att ha mens, skamligt! Gratis tamponger borde vara en mänsklig rättighet. Och jag hoppas inte ni tror att jag skämtar för jag är så allvarlig jag bara kan bli. Det hade känts bättre om kvinnor tjänat mer, eller iaf lika mycket som män. Men nu tjänar vi ju mindre, hihi!

Och det finns de som säger "du måste ju inte köpa de dyraste tampongerna". Näe, det måste jag inte, men jag förtjänar fan det bästa när jag har mens!!!! Allt eller inget!
Belönade t o m mig själv med att köpa den nya B&J-pinnglassen. Den var god, men en hederlig magnum är ändå snäppet bättre.

Spenderade dagen i stan med Ellen. Måste bara säga igen: Karlshamnsbornas blängande är banne mig ett riktigt fenomen. Iaf, vi köpte present till Carolina som ska ha ferre imorgon, och inte nog med det, vi pimpade den!! Längesen jag pysslade, man borde göra det oftare :D Myspys var det i alla fall. Och toppenväder!

Sen kom Linnea in till stan så vi knatade tillbaks till Asarum. Vi hängde vid loftet som två tonåringar men snackade som två pensionärer. Nej men som två vuxna iaf haha. Märks att vi börjar bli gamla, men vi kom fram till - vad gör det? Dock kan jag inte påstå att min åldersnoja är över än. Oh well...

TAGGA FESTEN IMORGON ANNARS FÅR NI STRYK!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

woh! peppelipepp :D Vi har lätt snyggaste presenten ;) haha Men du, jag säger bara MENSKOPP jennifer! MENSKOPP = miljövänligt och otroligt pengavänligt! Och inte äckligare än alla andra blodfyllda kemikalieklumpar. ;)

2010-06-19 @ 15:12:20
Postat av: Jennifer

Jag antar att det där var från Ellen ;) Och ja du har ju såklart rätt, MEN jag finner det bara lite motbjudande att behöva se min mens hällas ut och att dessutom behöva göra detta själv. + att menskoppen är så stor så det ser ut att vara väldigt obekvämt! Och det är tillräckligt obekvämt redan att ha mensfanskapet :P

2010-06-20 @ 04:13:17
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: nea

"SÄNK MUSIKEN!!!" <--- Där kände jag mig gammal igår xD hahaha. Men det var kul :D Du borde mmsa in en bild vi tog igår!

2010-06-20 @ 14:18:23
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Anonym

hahahaha omg assså.Vadå all sjukvård betalas på egen hand, Gud assså hahahahahaha!

2010-06-20 @ 16:52:22
Postat av: Jennifer

nea: Hahaha! Jao jag ska fixa det! :)

Anonym: .... Va? :P

2010-06-21 @ 14:44:38
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0