IDA HAS LEFT THE BUILDING

Något galet is about to happen: Ida lämnar landet!

Och jag tror ingen är så glad för hennes skull som jag är, alla vet ju hur jag känner för Karlshamn... Så glad att hon ska få uppleva något annat!!! Visst, hon och jag har lite olika uppfattningar om just den staden, men det skiter jag i för nu ska hon bort därifrån and it makes mama so proud :D MEN, samtidigt känner jag såklart en "WTF!?!?!!?"-känsla.

Sommaren 10 utan Ida. Va? Det låter ju bara konstigt! Inga Ida-promenader. Inget Ida-snack (detta jag kommer sakna mest). Inget ass-shaking i hennes lägenhet. Ingen taggad Ida för östersjöfestivalen. Inget "jag ska cykla till Ida". Inget bad med Ida. Ingen bränd Ida i solen. Inget äta gott med Ida. Inget digga till musik i Idas bil. DET KOMMER EKA TOMT!!!!!! :'(

Kommer sakna den kvinnan sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket!!!!!!!!!!!!!!

För ett år sen gick vi på balen TILLSAMMANS. Hur sjukt var inte det hahahhaha! Aldrig haft sån tur i HELA mitt liv!!!!
Och nu när jag äntligen hade kunnat träffa henne oftare eftersom jag ska va i karlshamn över sommaren så sticker hon! TYPISKT.

Hon ska till Kos och bli bartender, vilket hon totally kommer ÄGA som. Fast jag röstar fortfarande på att hon ska bli barnmorska till slut, jag har aldrig träffat nån som passar så bra till det. It's her destiny! Så hon får inte va bartender för länge för när jag är i 30årsåldern och ska föda så vill jag att hon är den som skriker "PUSH!... Breathe... PUSH!!!" Ja, på engelska.

Nästan tur att vi inte kan säga hejdå personligen, för vi hade lipat sönder. Vi lipade nästan när jag skulle flytta till Malmö HAHAH..... Ååååh. :(

Men jag säger samma sak nu som vi sa då, vi säger inte hejdå, vi säger: VI SES!
För hon kommer komma tillbaka, tro mig. Om jag så ska hämta henne själv.


Ida och jag, sommaren 09 ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vart ska hon?

2010-06-04 @ 13:10:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hon ska till Kos och bli bartender

2010-06-04 @ 14:54:51
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0