REJÄLA GREJER

Mormor och morfar har bara kanalerna 1, 2, 4 och 6 (av nån anledning) nu så jag kollar ju en del på VM. Och idag HAHAHA idag var det världens roligaste match, Portugal - Nordkorea och det blev 7-0 till Portugal hahahaha skrattade ihjäl mig. Stackars de andra, måste känts pinsamt.

Och imorse vaknade jag av att jag låg och skrattade för jag hade 2 skitroliga drömmar, den ena handlade om att jag och en kompis såg en man strippa i en mataffär och den andra var så här:

Jag, mamma, Fredric och typ familjen skulle iväg på semester. Så skulle jag och mamma köpa mat som vi skulle ha med oss under hela resan. Så när vi var i affären så...
Mamma: Vad tycker Fredric om för mat?
Jag: Ja han gillar ju yoghurt!
Mamma: Ok. Hur många tror du vi behöver?
Jag: Ja han äter ju minst 2 liter om dagen.
Mamma: Men herregud, vi kan ju inte ta med oss yoghurt för en vecka om han äter två liter om dagen!
Jag: Näe...
Mamma: Vi får åka nån annan stans.

Vi sätter oss i bilen. Mamma stannar utanför en djuraffär. När vi är på väg in så...
Jag: Vad gör vi här?
Mamma: Ja vi får köpa hästfoder till Fredric det går ju inte med nåt annat!

Hahahahhaha... Hästfoder!!! Jag dör. Men det läskiga var bara, att när jag vaknade och gick ner så var mamma här och hälsade på. Och Fredric hade varit på Granngården och köpt nån hästgrej att spraya på sina skador på fötterna!! HAHAHA!

Fattas bara fodret också så är han snart hälften häst.
Det låter faktiskt som att han gnäggar ibland när han skrattar!


Kommentarer
Postat av: daniel

hahah roligt :)

2010-06-21 @ 23:22:25
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHAHAHAH gud va kul!!! Hahahahahahahahha

2010-06-22 @ 12:35:49
URL: http://londonliv.bloggresa.se
Postat av: Jennifer

Bästa drömmen på länge! hahahha

2010-06-22 @ 14:00:16
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0