DET GÅR BRA NU

Kompis det går bra nu!

Jag trodde jag skulle gå totalt pank hela sommaren.
Sen hoppades jag att jag på att jag skulle få jobba i några veckor, 3 timmar om dagen.
OCH JAG FÅR JOBBA 7 TIMMAR OM DAGEN I 4 VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAN DET BLI BÄTTRE? KAN DET? NEJ DET KAN DET INTE :D :D : D: D: D: D:D:DDD:D:DD


Och en annan grej! Jag har boende till hösten! ALLTSÅ AHAHAHA

Jag sa ju att det skulle lösa sig!

Gud vad livet kan vara underbart!

Nu kan jag dessutom åka på både Summerjam och Uppsala Reggae Festival!!!
HAHAHHA jag börjar nästan lipa när jag tänker på det! FULLKOMLIGT TOTALT UUUNDERBART!!!!!!!!!1

Jag längtar ihjäl mig! Och min nya lya kommer va så fin! ALLTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

HAPPINESS :D:D :DDD::D:DD:DD:D:D:D

Skål för mig!

VEM SKA SE DAMIAN MARLEY? VEM SKA SE JAH CURE? VEM SKA SE INNER CIRCLE? VEM SKA SE CAPLETON? VEM SKA SE ANTHONY B? VEM SKA SE LUTAN FYAH? VEM SKA SE QUEEN IFRICA FÖR 3 GÅNGEN?
Vem ska på världens bästa festivaler med världens bästa människor?

JENNIFER!!!!!!!!!

Jag lipar :'D Ni förstår inte hur underbart det här är!!! Jag och Sidney på URF för tredje året i rad, aaah! Och Magdalena för andra året i rad! + premiär för Summerjam! + URF har 10årsjubileum och Summerjam 25årsjubileum! JAG DÖR AV LYCKA :D!!!!!!

VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: carre!

shit vad gött! :D vart blev det att du bor nu?

2010-05-27 @ 19:05:55
URL: http://inrainbows.devote.se
Postat av: Jennifer

JAA :D Det är en helt nybyggd etta i sofielund :D HÄLSA PÅ!

2010-05-27 @ 20:47:51
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: nea

ÅH! vad jag är glad för din skull! :D Jag kommer hälsa på dig så ofta jag bara kan! Och i sommar ska vi ha jättekul! Många grillningar och sånt där mysit!

2010-05-31 @ 15:24:03
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0