JENNI THE VAMPIRE

Oscar säger att jag är som en vampyr, är uppe på nätterna och sover på dagarna. And he's damn right.
Men jag har tänkt varje dag i 5 år att jag ska bryta min vana så jag börjar ge upp lite. Som ni kanske har märkt så bloggar jag typ alltid mitt i natten...

Jag älskar att skriva och jag fick sån lust nu men jag vet inte vad jag ska skriva om... hmm...

Jag har ju börjat leva myyyyyyyyyyyyyyyycket mer i nuet. MEN ibland kommer tanken "undra vad jag gör om 10 år". Just för stunden undrar jag verkligen, för jag har INGEN aning. Ingen plan what so ever. Vet inte ens vad jag ska göra nästa vecka höhö!

Det kan verkligen bli hur som helst. Vet inte ens vilket land jag kommer bo i, men det är iaf inte alls säkert att det är Sverige. Har börjat ogilla Sverige och svenskar så mycket... Gillar det mindre efter varje gång jag varit i nåt annat land. Fast samtidigt finns det mycket jag gillar med Sverige så jag har iiiiiiingen aning. Men jag HATAR verkligen vintern. Alltså HATAR. Det är ett starkt ord som många bara slänger ur sig, men jag HAAAAAAATAR vintern! Så jag skulle egentligen vilja bo nån stans där man slipper den helt enkelt. Fast sen om man tänker på barn och sånt jobbigt så vet jag inte om jag skulle typ palla betala deras skola i nåt annat land :P hahaha. Får helt enkelt ha en rik man som sköter den biten.

Skämt åt sido... Läskigt att jag ens börjar tänka på barn som en del av mitt liv. Usch vad jag är gammal...

Tänkte på det när jag kollade en stund på "Svenska Hollywoodfruar" tidigare ikväll. Man tycker att de är så himla ytliga och utseendefixerade men, ärligt talat, jag förstår dem. Jag känner redan åldersnoja och jag har precis fyllt 20. Tänk då när man fyllt 40... kära nån... Tänk när man ser sitt första gråa hårstrå. Jag kommer FLIPPA. Eller när man börjar få rynkor... AAAAAAAHHH!!!!!!!! TUR att jag iaf har miniboobs som inte kan hänga! Seriöst, det är omöjligt, så små är de. Dock har jag en fet röv, och efter att ha varit på Friskis & Svettis så har jag fått lära mig att rövar också kan hänga! AND IT AINT PRETTY.

Vissa äldre kvinnor säger "man bryr sig inte om sånt när man är äldre, det är så mycket annat som är viktigt då" ursäkta, men vilken bullshit. Sen sitter de säkert där hemma och tittar på bilder från när de var unga och önskar att de fortfarande såg ut så. Slätar ut rynkorna lite och lyfter brösten framför spegeln och sånt. Och det är inget fel med det, det är det jag menar!

Det handlar ju inte bara om en själv heller, för tänk om man nu har sån tur att man har en man som man älskar och blabla. Inte fan kan det va så kul när hans mage växer och HANS bröst börjar hänga! ......Snoppen. Nejnejnejenjejnejeenjnej AAAAAHHHH SOMEBODY TA BORT BILDEN FRÅN MIN HJÄRNA!!!!!!!!!!!!!!

...Hjälp. Jag vill inte bli gammal!

Så därför, när folk plastikopererar sig och sånt, jag tycker inte man ska döma dem. För man kanske själv gör det en dag. Jag hade gärna sett ut som Madonna eller Courtney Cox när jag är 40-50. Och de har råd med det, så why not? Courtneys läppar har iofs spårat ur en gnutta sista tiden, men what the heck. Dessa två vet iaf hur man gör det snyggt, till skillnad från t ex Pamela Anderson.. myyy loooord... Nu snackar jag inte ens om hennes boobs utan om hennes face. Horrible!

Haha, jag som inte trodde jag skulle komma på nåt att skriva... På tal om det, tack för alla kommentarer! Wow, brukar aldrig få några men idag fick jag typ.. 5 st. Lol, lät som jag fått typ 100. Men tack iaf, vill att ni ska veta att det är jättekul att få! Skriv vad som helst, håll med eller inte, jag blir glad! :D


You kids take care.



Jaaa, hon har säkert betalat en hel del den där Courtney, men who cares för snygg är hon och över 40!
Inte ens sådär äckligt benig som typ Anna Anka, bläää!

Ps. Om ni inte följer Cougar Town som Courtney ovan är huvudrollen i, så har ni missat nåt!!! Börja följa! Varje tisdag 22.00, direkt efter Desperate Housewives på kanal 5 ;) Efter Cougar Town är det Christine, and that's why tisdagar är min heliga TV-kväll. Imorgon (idag) är det tisdag halelujah! Älskar det! WOMEN ROCK!!!


Kommentarer
Postat av: nea

ne jag har inget emot plastikoperationer, har ju redan gjort en vid tidig ålder och det kommer nog fler. Bröst.. varför ska det vara så dyrt? :(

2010-05-11 @ 11:53:00
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Jennifer

Jag med, mitt öra när jag var 14 :D Ja du... så fort du får ett jobb så är det bara att börja spara! Funderar på att ta ett lån sen så jag kan fettsuga min dubbelhaka hahaha

2010-05-11 @ 14:11:58
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Dessutom har du normalstora bröst så du behöver inte göra sillisar.

2010-05-11 @ 14:13:00
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: nea

ja man får göra det! ne jag vet, men man vill ju ha fin form! och det har jag... inte :P kanske när det är kallt haha. "tuttar som står även fast man ligger ner" SÅ ska det va :D

2010-05-11 @ 15:32:58
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: emma

hej. ja den blir ledig från och med den 1 juli och hyran är på 5000. skicka ett mail till min sabmo så kan du kanske vara med i utlottningen.. det är vår hyresvärd som bestämmer allt. i mailet ska finnas, personnummer, inkomst.. borgenär om du har referenser och om du har betalningsanmärkningar.

maila till [email protected]

2010-05-11 @ 19:37:45
URL: http://spacebetween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0