KONTAKTANNONS INGÅR

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!
Ni kan inte gissa vad som nyss hände!!!

Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta:

*telefonen ringer*
Jag tittar på den och tänker "vem fasen ringer från skyddat nr klockan tio på kvällen??? ...Kanske är mamma som ringer från jobbet..."

- Hallå?
- Hallå?
- Hej?
- Hej.......................... det här är.. ääääh Kim!
- Okej, hej?
- Hej, jo eh jo... jag såg att hehehe jag såg att du letar lägenhet och jag har en trea!
- Jaha okej fast jag *avbruten*
- Den kostar bara 3000 i månaden alltså!! ... Hallå hör du mig?!?
- Jaaa jag hör dig?
- Okej, mobilen krånglar lite heheh, du vet hur det är!! Hehehehehheheheheheheheeheh *skrattar överdrivet länge*

Det blir tyst i luren så jag lägger på. Efter en minut ringer det igen...

- Hallå?
- Hej, jo mobilen krånglade hehehe jag är lite nervös, vet inte vad som hände!
- Okeeej...
- Men som sagt jag har en trea, är du intresserad?
- Nääe jag tror inte det, har redan i princip tackat ja till en etta. (här borde han säga tack och hej)
- Men om jag säger 2000 i månaden då! (???)
- Haha näe alltså en trea är för stor för mig ändå..
- JAAA men det fina är ju att min mamma kan bo där också! Hon behöver lite sällskap!
- Hehe okej fast *avbruten*
- Hon är jättetrevlig jag lovar! Hon behöver lite sällskap hehehe!
- Ja hon är säkert trevlig men som sagt har jag redan en etta.
- MEN! Hon kan ge dig frukost på sängen! Det kan du inte få i ettan! (???)
- Nej tack jag kan göra min egen frukost.
- Jaaaaa men den är inte lika bra som min mammas! (???)
- Nej tack.
- Okej du är alltså inte intresserad?
- NEJ.

Nu till det värsta, rösten ändras till en något äckligare:

- Du lät ju väldigt sugen innan ;)
- Nej det är fortfarande nej tack som gäller.
- Okej, vill du ta en latte med mig istället nån dag då?
- Haha nej tack jag har pojkvän.
- Jaaaa men han behöver inte veta hehehe!!
- Jag skulle inte tro det du.
- Du såg ju jävligt fräsh ut på bilden där i alla fall!
- Tack men jag är inte intresserad, hejdå.

Jag ville se hur långt det gick och japp, över gränsen gick han!

Alltså......................................................
OM jag letat efter ett förhållande och inte en lägenhet så hade jag väl lagt ut en annons om just det och INTE  om en lägenhet??????????

Hahaha det här måste vara den konstigaste människan jag någonsin pratat med... Hahahahahahahha heeeelt sjukt....

Men om ni ändå ska lägga ut en annons på blocket, tänk på att en kontaktannons automatiskt ingår! TYDLIGEN.

Återigen, för kanske miljonte gången ställer jag frågan:
VAD
ÄR
DET
FÖR
FEL

KILLAR???????????!?!?!?!??!!?!!?!!?!?!?

NI GÖR FEL. FATTA DET. FÅ IN DET INNANFÖR PANNBENET OCH LÅT DET STANNA.

Kommentarer
Postat av: lillebror Danne

hahahah han kanske ville skaffa vänner ;)

2010-05-31 @ 23:39:06
Postat av: Jennifer

eller så är han psykiskt störd ;)

2010-06-01 @ 00:59:02
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: carre!

haha en i min klass fick ett mms på en kuk när hon sökte lägenhet på blocket!

2010-06-01 @ 10:59:14
URL: http://inrainbows.devote.se
Postat av: elldell

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

2010-06-01 @ 12:21:29
Postat av: Jennifer

Carre: HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elldell: AHAHAH JAG VET!! JAG DOG NÄSTAN AV SKRATT!

2010-06-01 @ 15:23:19
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0