LET'S TALK ABOUT SEX

Alltså, va?

Vad är det med killar? Detta är egentligen lite för privat men eftersom jag tackat nej varje gång så blir det inte så farligt :P

Idag fick jag ett sms där det stod "tänkte vi kunde ses senare kanske om du har lust.". Klockan var runt 22.00 när jag fick det. Och det är inte första gången jag får ett sånt sms.

Exakt HUR DUM tror killar att man är? Tror de på allvar att man går på att de bara vill ses? Mitt i natten... snääääällaaaaaa. AT LEAST MAKE AN EFFORT. At least, seriöst. Var en gentleman och bjud ÅTMINSTONE ut tjejen på en date eller nåt i den stilen. Eller, om ni nu ska spela det spelet, fråga rakt ut istället. Låtsas inte som nåt annat jävla skit.
Det minsta man kan göra är iaf att formulera frågan bättre... "tänkte vi kunde ses senare kanske om du har lust"........ Det är 3 ord för många i den meningen: tänkte, kanske, om. Varför krångla till det, och ett sms!? Om du nu gillar att använda din stake så himla mycket, använd den och tryck på ring-knappen.

Seriöst, ett sms med den frågan är ju bara äckligt. Hur höga tankar får man ha om sig själv? "Jag slänger iväg ett sms så får jag nog ligga ikväll"........ weeeeeeell inte om du skickar det till mig. Och vem man än skickar det till så bör man tänka om, för man får inte sex för 69 öre och dålig attityd. Inte nån stans (hoppas jag).

Sen fattar jag inte det här med "jag hör av mig sen". Varför säger man det om man inte tänker göra det? Bara onödigt!

Och: Nu är jag så trött på att folk ljuger för mig så jag säger er, nästa person som gör det slår jag på käften. Skojar inte ett dugg. Det kommer inte göra så ont eftersom jag är klen, men det är inte poängen heller.

Och igen: Jag är väldigt artig, och gillar inte att vara oförskämd. Men fr o m idag har jag slutat höra av mig till människor som utnyttjar att jag är snäll och tar mig för givet. Man kan inte köra med mig hur man vill hur länge som helst. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Kanita

Så jävla sant, det med killar som hör av sig sent på natten för att ''ses''. gah!

2010-05-10 @ 16:05:29
URL: http://tovaochkanita.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja eller hur! Aaah vad tror de egentligen....

2010-05-10 @ 16:11:58
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0