POLAREN PÄR HOS DET SOCIALA

Sitter i mitt översoliga rum och lyssnar på Cornelis Vreeswijk. Jaaa jaaa, kalla mig tönt, jag bryr mig inte för jag har alltid tyckt att han är underskattad! SKÖN är det ord som beskriver honom bäst!

Tycker ni ska lyssna på polaren pär hos det sociala åtminstone. Hahaha. Så himla bra låt.
Plus att jag känner mig lite som Pär just nu. Hamnar nog snart på socialen. Hahaha. Så är jag socionomstudent. Skål på det. Borde nästan gå dit bara därför!

(Jag beordrar härmed min vän Linnea att lyssna på "en vacker visa till linnea". HAHAH. Jag dör.)

Meh, det var ju inte Conne detta skulle handla om. Det skulle handla om mitt hår! Mitt hår är så himla konstigt. Först är det lockigt, sen är det rakt, sen är det lockigt, sen är det rakt, sen är det lockigt, sen är det rakt. Eller "rakt" är väl lite vågigt. Men ändå en jäkla skillnad!

Just nu är det "rakt". Och nu har jag fått så pass mycket självinsikt att jag insett att jag aldrig kommer våga klippa av mitt hår. Så, nu har jag bara en fundering att fundera på och det är LUGG. Den har ju äntligen växt ut till den perfekta o-lugg-längden. Men det är ju så fint med lugg! Dock måste jag rakpermanenta den den här gången om det inte ska bli som förra gången, förra gången orkade jag aldrig ha den nere.

Såååå.... Lugg? Eller bara spara allt aslångt? Hjälp.


Kolla, vart har dessa lockar tagit vägen?


....Nu har jag letat länge efter en bild på mig i lugg. Men hittar ingen där man ser bra hur det ser ut. Ni får använda fantasin!

Nu ska jag laga maaaaaaaaaaaaat. Häjj.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Älska Cornelis! Och gör det med värme :)

Ang. lugg så tror jag du passar i vilket som, och förstår din tanke med permanentandet. Är nöjd med att ha lockigt fram till det att man vill ha lugg, inte en chans att det funkar på mig utan att platta :P



(tips om du saknar dina lockar: http://www.lockig.se)



Kramar

2010-05-10 @ 16:39:19
Postat av: Jennifer

Åh, tack för tipset! :D Kram!

2010-05-10 @ 16:53:17
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: nea

haha jag ska lyssna på den! Jag tycker lugg :)

2010-05-10 @ 20:29:22
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: carre!

jag tycker lugg! ang kryllet, tror det blir krylligt om du klipper upp det litelite ^^

2010-05-10 @ 20:50:53
URL: http://inrainbows.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0