BLANDRAS DELUXE

Idag när jag gick och handlade var det en kille som ropade "eeey hola!" efter mig. Han fick svaret "hola, hola" på värsta blekingskan. Hahaha.

Jag älskar att ingen ser vart jag kommer ifrån. Eller vart mina föräldrar kommer ifrån om jag nu ska vara korrekt.

Ska försöka göra en lista på grejer som alla har sagt:

"Asien"
"Kina"
"Peru"
"Brasilien"
"Sydamerika"
"Latinamerika"
"Mexico"
"Spanien"
"Du är typ zigenare"
"Ryssland"
"Iran"
"Du är väl mulatt"
"Afghanistan"
"Sverige"
"Italien"

Det är allt jag kan komma på just nu.. Han som sa Afghanistan var totalpackad och han som sa Kina var typ 10 år men ändå haha. Min kompis Angelicas moster som är flilippinare trodde att jag var asiat sååå... what's up med mina ögon? Haha!

Vissa har sagt "du måste va en blandning" och vissa fååå har sagt "nordafrika". Och vissa har sagt "VA??? Är inte du helsvensk!?"

Jösses. Men som sagt, jag gillart!

Iaf, idag var det fint väder i Malmö. DET BLÅSTE INTE ENS!!!! :D
Men det är verkligen kallt nu, och blir mörkt redan vid 7 :( :( :( :(

Den här årstiden får mig att känna mig helt ihoptryckt och typ så där tjurig som småttingar blir när de inte får som de vill. Typ så här:


Snygg pose med fingrarna också. Påminner lite om hur mina tänder såg ut innan tandställningen.
Nej men ärligt, så där såg jag ut innan jag gick. Precis efter jag kissat, därav badrumsbilden. Och för er som tänker låna min kamera så kan jag berätta att jag tvättade händerna före.
ANYHOW frös inte i alla fall. Bara om näsan.

Nuuuu har jag en date med Mr Pillow och imorgon är det grupparbete för hela slanten.

Adios! Ciao! Arriverdereigeprg osv

Kommentarer
Postat av: nea

haha underbar bild :D förr i tiden när jag hade långt mörkt hår, när jag gick sisåsär i 7an 8an, trodde många att jag kom från spaninen och blev megachockade när jag sa att jag är svenne. :P vissa människor får bara inte ihop det där att man kan ha mörkt hår och mörka ögon och vara svenne. men men ^^



jag låg och tänkte på att jag saknar dig igår, på våra totalflippade skratt!! VI SKA HA SÅ KUL i helgen! :D

2010-09-23 @ 10:33:35
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Jennifer

JA det kommer bli nice :D!

2010-09-23 @ 16:02:38
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: madelen

haha! jag känner själv igen det där med tänderna. väldigt fin liknelse!

2010-09-24 @ 20:43:11
URL: http://tarragonroad.blogg.se/
Postat av: K

hahhah kul ju, de enda "gissningar" man själv fått är islänning och österrikare (?), lovely...

2010-09-30 @ 21:31:01
URL: http://sundial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0