BRUNO MARS

Jag känner mig helt isolerad från omvärlden. Även om internet är great så når det inte riktigt ända ut. Jag önskar jag hade en musik-kanal. Inte MTV för jag hatar den nu för tiden eftersom den inte är en musikkanal längre.

Tack vare att jag inte har haft/har en musikkanal så har jag inte vetat hur Bruno Mars ser ut, förren nu när jag kollade på kanal5play och han var med i Entertainment Now. ÄNTLIGEN EN NY SNYGG SÅNGARE :D

Aaaaahh han är så snygg att jag bara vill.... TA HONOM!
Alltså jag vill bara hoppa rakt på honom för han är så sjukt jäkla snygg het sexig fin.

Och han är från Hawaii, varför har ingen sagt till mig att killarna är snygga där? Nu vill jag åka dit ÄNNU MER.

AAAAAAAAAAAHHHH HAN ÄR SÅ SNYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




TA MIG


Kommentarer
Postat av: nea

hahaha fast bilden i mitten ser han ju helt knäpp ut på xD

2010-09-21 @ 20:16:19
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Jennifer

Åh nej han är sexyyyy... speciellt med pianot och skjortan GRR!

2010-09-21 @ 20:22:41
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: dellell

Hahahahah! de märks att du e isolerad från och desperat efter ögongodis...;)

2010-09-21 @ 20:48:54
Postat av: Jennifer

Ja visst gör det dellell!!! ;D men tack och lov att internet funkar nu iaf, annars hade situationen varit ännu värre!

2010-09-21 @ 20:54:03
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0