OO NANA

Idag har jag haft en lååång dag med bara mig själv. Och Linnea och Ron i telefon då, hehe... Men annars helt själv. Ibland är det så skönt att bara vara ensam för en dag eller två. Mattan blev ren och jag luktar som ett blommande fruktträd. Blev ingen tripp på stan, får bli en annan dag. Ska åka till Karlshamn imorgon och hämta mitt Indiska-presentkort som jag fick av min fina storebror Christian i julklapp först ;)

Fattar inte vad som hänt med min dygnsrytm dock. Sover bara 5 timmar per natt! Jättekonstigt.
Men samtidigt bra för det betyder ju att jag lägger mig sent men ändå vaknar hyffsat tidigt! Perfekt ju.

Aaaaanyway... Här kan ni få en typisk ego-bild på mig passande nog. En sån där man tar i spegeln ni vet.

Nu ska jag (oo) nana (what's my name).

Klänning från Zara för er som kände att ni ville veta det. Nästan exakt ett år gammal när jag tänker efter.


Kommentarer
Postat av: nea

Jag älskar den klänningen, så himla fin. Jag hoppas du får en rolig kväll på harrys/silver/mingel! Nästan så man hade velat följa med bara för att se hur det är xD

2011-02-18 @ 14:24:17
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Jennifer

Tack! Hehe ja men jag ska nog inte dit, känner att jag bara vill hänga med morfar :) har inte varit där sen jul. Men visst det känns som det hade kunnat bli väldigt intressant måste jag säga! ;)

2011-02-18 @ 14:28:56
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: filippa

fin header du!!

2011-02-22 @ 14:21:55
URL: http://flmk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0