@JENNIFERIKSSON

God MORGON! <-
Tänkte punktvis berätta lite om mig själv så att alla mina fantastiska läsare kan få en inblick i vilken bra/dålig människa jag är.

Jag tycker om:
- Mat
- Sova
- Skratta
- Partaja
- Göra saker på impuls
- Bete mig barnsligt, fjantigt, omoget, you name it
- Make fun of idioter, speciellt tröga människor, inklusive rasister och den sorten
- Fundera över varför saker är som de är
- Lägga märke till saker, ofta fina enkla sådana
- Hitta skämt i grejer
- Göra nya saker
- Träffa nya människor
- Se nya platser

Jag tycker inte om:
- Att vara hungrig
- Lämna sängen utan att vara 100% utvilad
- Sura människor/som lätt blir sura
- Negativ energi
- Idioter
- Folk som lever i en bubbla (ingår iofs i idioter)
- Att ha tråkigt
- Vistas i dåligt väder
- Att inte kunna åka nån stans, om så bara några kilometer.. Om det inte går några tåg/bussar och/eller det regnar/stormar så jag inte kan gå/cykla dit jag vill just då så blir jag pissed.

Det var nog allt för den här gången. Känns det som ni känner mig lite bättre nu? Haha.


FÖRRESTEN! Följ mig på twitter. @jenniferiksson


Kommentarer
Postat av: Patrik

Snygg tjej, härliga läppar... grrrr...

2011-01-25 @ 13:28:10
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: nea

förlåt men.. HAHAHA!

2011-01-25 @ 22:52:43
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Jennifer

Nea: Haha vad??

2011-01-25 @ 22:57:31
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: nea

patrik!!

2011-01-26 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0