TAGGAD IN YOUR FACE

Jag har flyttat måååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånga gånger i mitt liv hahaha men aldrig helt på riktigt! Oj, har jag förresten berättat här att jag har fått en lägenhet? Det har jag iaf! Och för första gången är den helt äkta och bara min. Den jag bor i nu är ju lite.... ja, inte helt på riktigt liksom. Men nu äntligen! ALLTSÅ JAG ÄR SÅ TAGGAD!

Jag ska göra den så fin som det bara går. Jag ska verkligen kämpa haha. Längtar!!!!

Såååå till mina päron (och alla andra) som aldrig ställer upp, aldrig glädjas åt mig, aldrig tror på mig, aldrig stöttar mig, säger jag: IN. YOUR. FACE.

Alltså heheee. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har haft TUR! TUREN var här! Hos mig! Alltså åhåååå jag längtar ööööhöööhöööö vill bara flytta nuuuuhuuuhuuu.
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag gjort praliner hela dagen och det var så kul och jag fick massor med mig hem tjingtjong.

Alltså aaaah det ska bli så sköööööööööönt att flytta aaaaaaaaaaah aaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaah. AAAAAAH.
Aaaah. Fy fan vad skönt. Jag längtar så mycket att jag aaaah. JJJJJJJjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Det kommer bli så fint! JAG HAR SÅ NICE UTSIKT! Aaah. JA! YES MI LION! RASTAFARI! ...eh.

BUN DEM MI SEH! FIYAAAAH.

Peace!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nea

haha vilket överpeppigt inlägg :D jag är glad för din skull!! det vet du!! Hade gärna hjälp dig med flytten om jag hade kunnat! snart.. snart SNAAAART är världens bästa period kommen! då vi blir ett igen! :D

2011-06-16 @ 23:12:55
URL: http://kalasnea.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JAAAAAA :D

2011-06-16 @ 23:20:28
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Alltsa jag ar sa himla glad for din skull!!! Det kommer bli jattefint hemma hos dig, det lovar jag! Lite synd att vi inte kunde traffas men jag och David flyttar till Norge i september/oktober sa da ar det lite narmre = att jag kanske har lite cash sa jag kan aka och halsa pa dig och kanske fa sova pa soffan om du har nan ;) XXXXX

2011-06-19 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0