ATT KOMMA IHÅG

Nu ska jag bara skriva en lista på saker som jag måste komma ihåg, och saker jag måste komma ihåg att jag ska leta upp! Värst vad saker försvinner hur som helst.

Saker att leta upp:
1. Min samling med bokmärken
2. Min samling med klistermärken
3. Min mumin-mugg
4. Min pippi-mugg
5. Mina sagoböcker

Annat att komma ihåg:
1. Hämta min pajform hos Mickan
2. Låna ståltråd av morfar
3. KÖPA ETT NÄT (när jag har råd) VAR KÖPER MAN NÄT? Kanske i en trädgårdsaffär, och var finns en trädgårdsaffär i Malmö???????????????????????????????????????????????????
4. Helst köpa lite vit målarfärg också
5. Låna en såg nån stans. Ser hopplöst ut i Malmö så kommer antagligen få bli frakt från karlshamn.

Övrigt:
Få med mig Ellen på loppis/second hand på lördag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

alla sådana affärer ligger ju ute i svågertorp.. där kan du köpa både nät och ståltråd!(och såg)(och målarfärg) men varför ska du fixa balkongen mitt i vintern? och ja ååååh jag skulle också vilja ha hit alla mina sagoböcker. Mysigare böcker finns ju inte! :)

2011-11-23 @ 19:52:42
URL: http://popgodis.wordpress.com
Postat av: Ellen

de blir inge problem att få me dig mig på loppis va :)

2011-11-23 @ 20:25:21
Postat av: Jennifer

Ellen: Gött! :)

Linnea: Jahopp då vet jag! Får köpa nät och målarfärg, det jag kan låna lånar jag. Inte råd att slösa pengar här va :P Haha för att på våren kommer den invaderas av duvor och då skulle det va skönt att ha det gjort!

2011-11-23 @ 21:12:06
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: linnea igen...

Ah tänkte bara att ståltråd kostar väl 25 spinn max, men det är bra när man kan låna, eller få :D ahaaa jo sant där! Inte kul med massa duvbajs all over the place! :P

2011-11-23 @ 21:14:50
URL: http://popgodis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0