PÅ SENASTE

De senaste dagarna har jag mest gått långa promenader och...

Missbrukat nektariner(!)


Storstädat inklusive tvättat fönstren.


Haft mat-terapi (när jag är full av tankar och behöver vara lite själv.. Så lagar jag massa mat)
Här är min version av hamburgare. Med guacamole, tomater och sallad istället för bröd. Supergott!!


Det blev kött över så dagen efter åt jag det med en caprese sallad och spenat.


Idag bestämde jag mig för att göra pizza!


Min vän Ellen fick vara gäst och hjälpreda! Utan att överdriva den godaste pizzan jag ätit.
I topp 3 ligger den här, pizzan med Lovisa i Venedig och bakispizzan med Linnéa.

Har även dokumenterat allt på instagram (@jenniferiksson) och skypat i timmar!
Samt spräckt min iPhone för första gången. Idag. Det sög men vad gör man? Lagar den ;)

Nu ska jag sova.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, den i Venedig gick inte av för hackor!

2012-05-18 @ 08:38:14
Postat av: Jennifer

Lovisa: Så sant så! Ett plus i kanten för den trevliga kyparen också :D

2012-05-18 @ 16:09:54
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0